Få bort tankebubblorna och diamanten

Nu ska jag tipsa er om ett jätte bra fusk som jag själv använder mig av väldigt ofta när jag tar bilder och spelar in film i The Sims 3, detta är ett fusk som gör så att tankebubblorna och den gröna diamanten på simmen försvinner. (Observera att du sedan kan sätta tillbaka dessa lika lätt som du tog bort dem!) Detta är bra för att när du tillexempel spelar in en film, en tragisk scen om att en familjemedlem dör så kanske simmen som du spelar helt plötsligt börjar tänka på flingor och det vill vi ju inte ska hända! Så därför finns detta fusket.
Såhär gör du: 
1. Du tar upp fuskrutan med hjälp av knapparna på ditt skrivbord. Ctrl + Shift + C.
2. Då får du upp en ruta där du skriver in: hideheadlineeffects on
3. Vips! Så syns inte tankebubblorna eller diamaten längre!
 
Om du vill få tillbaka diamanterna och tankebubblorna efter du skrivit in fusket så gör du såhär:
1. Du tar upp fuskrutan med hjälp av knapparna på ditt skrivbord. Ctrl + Shift + C.
2. Då får du upp en ruta där du skriver in: hideheadlineeffects off
3. Nu har du alla saker tillbaka, VIps!

Kommentarer
Annika säger:

SV: tack så mycket :D

2013-05-12 | 11:09:24
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Nadja säger:

Sv: Jag har nog ingen favoritglass direkt tycker om det mesta :) vilken är din? :)
Vlken rolig blogg! :)

2013-05-12 | 12:09:34
Bloggadress: http://nadjjaas.blogg.se
Josefine Anerland säger:

SV: Tack snälla du, vad glad jag blir! :)

2013-05-12 | 13:20:22
Bloggadress: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback