Krångel med bloggen

Märkte att bloggen krånglade lite för en del. På bilden ovanför är så bloggen ska se ut på riktigt, "ihop-pressad". Men märkte att detta inte funkade på allas datorer. (Då blir jag lite sur eftersom att meny 2 var det jag hade jobbat mest med på bloggen för att det skulle funka. (SUCK!) Menmen..
För en del såg det alltså ut såhär, och det är absolut inte något jag uppskattar. Så jag har tagit bort menyn till höger. och ska istället försöka fixa så att menyn till vänster blir lite trevligare eftersom att det tydligen var den som funkade bäst.
Kommer nog flytta över den menyn till högersidan istället.
En liten förändring.. men jag hoppas att ni överlever. Kramar på er!
 
 

Kommentarer
emma säger:

SV; Exakt! Min mamma är likadan och även jag får dåligt samvete när de ger en saker. Men det är inte vårt fel och det var det jag ville få fram :) Tack för din kommentar! Är allt bra? Kram :)

2013-06-27 | 12:30:16
Bloggadress: http://laviedapresemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback