bortrövad, död och återuppstånden från de döda

korsfäst, död och begraven. Nej, det är inte en gudstjänst jag ska hålla utan jag ska berätta vad som hände i mitt spel idag, jag blev helt paff.
Jag var ute en tur med min tidsmaskin i framtiden, as always. Sen när jag kom hem igen så dök det upp ett konstigt sken på skärmen. Uuh, vad kan detta vara?!
En utomjording! Jaha tänkte jag, och så skulle jag återgå till min tidsmaskin. Ville utomjordingen mig något så fick han väl hälsa tänklte jag!
men nehe, så vänlig ville inte den utomjordingen va, han ville röva bort mig!
Lite senare på kvällen ville de tydligen inte ha mig mer utan bara släppte ner mig från himlen rätt i marken, med näsan före, schysst!
När jag dagen därpå var påväg till jobbet så såg jag någonting närma sig mig i en hastig fart från himlen, sen blev allting svart..
En stor enorm meteor-sten hade träffat mig rätt i skallen och mosat mig. Liemannen sa åt mig att min tid var inne, inne för att dö.
Självklart ville inte jag dö, jag, som inte ens var åldring än, nähädu! Så jag gav liemannen en dödsblomma för att flörta honom lite så att jag fortfarande skulle få leva... och vet ni vad.. DET FUNKADE.
 
Det var min dag när jag blev bortrövad, död och återuppstånden från de döda.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback