A casle

Jag fick en förfrågan om jag inte kunde lägga upp mitt slott som jag byggde och det är klart att jag kan det! Jag kände bara att jag behövde göra det färdigt först, jag vill gärna inte lägga upp halvklara grejer till er här på bloggen, kvalité vill vi alla ha!
En bild på hela slottet framifrån
En bild på slottet bakifrån
Planlösning Källare - Våning 1
Planlösning Våning 2 - Våning 3 -Tak
Bilder från huset (utomhus)
Bilder från huset (inomhus, inredning)
 
Kungafamiljen Winstone
 
 
 
 
(Slottet + Kungafamiljen Winstone)
(Bara slottet)
 

Kommentarer
chaos säger:

Fint! :)

Svar: Tacktack! :)
Lii Ahlin

2013-06-18 | 20:43:08
Bloggadress: http://chaossims.blogg.se
Simslivet säger:

OMG! blev så glad nu är jag såg att du hade min blogg bland bloggarna du tipsar om! :)) ska tipsa om din blog med SÅ GLAD TACK du gjorde min kväll mycket BÄTTRE! ♥

2013-06-18 | 21:21:42
Bloggadress: http://simslivet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback