Info om grundaren till bloggen

 
Info om skaparen

Namn: Lii
Född: 1995
Land: Sverige
Ort: Karlskrona
Gör på fritiden: Går i skolan, träffar vänner, spelar sims, lyssnar på musik, festar m.m
Favorit sims-expansion: The sims 3 Årstider

Vad kul att du ville veta lite mer om mig och vem som ligger bakom denna bloggen. Jag heter Lii och bloggar i vanliga fall på bloggen "www.regretforgetlive.blogg.se" där jag har namnet "Lilla Lii". Jag, lilla Lii bor i en stad vid namn Karlskrona som ligger i Blekinge och här händer det inte mycket om dagarna och kvällarna, ganska dött hela året om och det är väl därför jag spelar så otroligt mycket sims och för att det är kul förståss.
 
På vardagarna går jag på gymnasiet, en estesisk linje med inriktning teater, det blir därför på fritiden, mycket teaterspelande och auditions till olika roller. När jag inte ägnar mig åt det så fotograferar jag, träffar vänner, lyssnar på musik, festar, arrangerar festivaler, och spelar sims förståss. 
 
När det gäller mitt simsspelande så är min favorit expansion the sims årstider. Varför?! Jo, för att det låter dig ha väder och det är väl det underbaraste någonsin, är det inte? Dock hatar jag sommarfestivalen, vinterfestivalen m.m, så himla tråkigt. Men allting ska väl inte vara roligt heller.
Min favoritsak att göra i sims är att inreda och designa husen. När jag blir stor har jag tänkt att bli inredningsarkitekt och detta är då en stor möjlighet för mig anser jag, att träna upp mitt designare-sinne!

Om det är så att du har någon personlig fråga till mig och om denna presentationen inte räckte så kan ni maila mig på: [email protected]
Alla frågor som rör sims vill jag att ni frågar som en kommentar i det inlägg som rör det ämnet, i frågerutan, på "fråga mej"-fliken, den svarta eller mailar mig på: [email protected]
 
 
 

Trackback