The sims 4: Ny video - Byggläget

Här kommer ännu en video från the sims 4 och denna gång visar de byggläget. De visar även när de bygger Goths hus. Väldigt intressant men jag är fortfarande skeptiskt till att jag kommer att gilla 4:an. Jag tycker att det ser för tecknat/animerat ut och inte verkligt och det är inte något jag strävar efter när jag spelar sims, jag vill ha det så verkligt som möjligt. Dessutom vill jag inte ha massa ritningar över huset, jag vill gärna göra det själv.
Kanske mina tankar är såhär eftersom att jag förväntade mig en uppgraderad the sims 3 version med kanske bara bättre grafik och verkligare.
Vad tycker ni om the sims 4 när ni ser den här videon? 
 

Kommentarer
Tinne säger:

Håller med dig! :)

Svar: :)
Lii Ahlin

2014-06-01 | 20:34:52
Denise Licari säger:

Tror du att det kommer komma Snart Sims 4 för Macbook? ((akut fråga, är typ desperat efter sims 4 och har endast mac datorer))

2014-08-02 | 16:19:18
Emelie säger:

Har du köpt fyran? :)

Svar: Jag har köpt fyran ja! :)
Lii Ahlin

2014-09-13 | 16:24:53
Bloggadress: http://simshistorier.blogg.se
alexandra säger:

vet du vart man hittar ritningar till husen

Svar: Jag vet hur man hittar ritningar till rum, men det är inte de du menar?
Lii Ahlin

2014-09-29 | 21:54:44
Lii jag också säger:

Hej! Tycker du mest om Treans eller fyrans byggläge? Själv tycker jag om treans lite mer!

2015-01-31 | 11:39:52
Bloggadress: http://simswhite.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback