Semesterparadis Problem

Hej!
Jag har ju egentligen avslutat denna bloggen men jag funderar faktiskt på att starta upp den igen eftersom att jag spelar regelbundet och det ramlar in lite kommentarer här och var ändå med folk som är intresserade av mitt spelande. Så jag funderar lite på det igen. Om ni har några synpunkter på det hade jag gärna velat höra dem! :)
 
Nu till mitt problem. Jag köpte ju semester paradis för rätt så länge sen men hade aldrig testat det. Nu när jag gjorde det så laggar det ungefär var tioende sekund och det är inte alls roligt att spela. Min dator ska klara av detta så det har inte med datorn att göra och jag har försökt trixa med inställningar och ställa allt på det "sämsta" men det funkar inte heller. Det roliga är att så länge jag inte kör på isloparadiso staden och tillexempel kör universitetsliv på den staden så laggar det ingenting. Är det någon som kan hjälpa mig eller som har samma problem?
 
Bild från google
 
 

Kommentarer
Nathalie Isaksson säger:

Sorry, detta problemet har jag aldrig haft. Fungerar finfint på min dator

2014-06-26 | 13:34:29
Bloggadress: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
I :3 säger:

Jag har också haft detta problem, ibland

2014-07-18 | 16:50:46
Turtle Sims säger:

Jag har också fruktansvärt mycket lagg i just den världen så har slutat spela Semester paradis. Väldigt tråkigt då jag älskar den staden :c

Svar: Usch, ja. Tur att fyran kommit ut, spelar den istället nu!
Lii Ahlin

2014-08-15 | 10:51:41
Bloggadress: http://turtlesims.blogg.se
Xia säger:

Jag hade det problemet förut. Men lösningen var ganska enkel. Jag flyttade till ett nytt hus och då slutade det. Nu hackar det bara typ ingenting. Man behöver inte ens byta stad.

Svar: Tack för hjälpen, ska testa det! :)
Lii Ahlin

2014-08-17 | 12:02:34
Xia säger:

Jag hade det, men sedan flyttade jag till ett annat hus i samma stad och då funkade det jättebra! Testa vet jag.

Svar: Tack för hjälpen, ska testa det! :)
Lii Ahlin

2014-08-17 | 12:04:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback