Få lite mer pengar

Ett tips som är jätte bra att kunga är det mindre penga-fusket, detta använder jag mig utav när jag inte vill fuska så mycket med att bara få pengar sådär. Detta fusket ger dig 1000 simdaler, inte mer och du känner absolut inte att du har fuskat i spelet!
Såhär gör du för att få 1000 simdaler till ditt hushåll: 
1. Du tar upp fuskrutan med hjälp av knapparna på ditt skrivbord. Ctrl + Shift + C.
2. Då får du upp en ruta där du skriver in: Kaching
3. Vips! Så har du 1000 simdaler till!
 
Om det är så att du vill ha 2000 simdaler så är det bara att göra samma sak igen, o.s.v om du vill ha mer simdaler!
 

Kommentarer
tess säger:

jag använder mig av "motherlode" ^^

Svar: Jag också, men det känns som man fuskar så mycket då. Haha, då känns det bättre med ett lite mindre! ;)
Lii Ahlin

2013-05-27 | 16:52:06
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Pregzilla
Annster säger:

Det var det också :)

2013-05-27 | 17:03:56
Bloggadress: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback