Semesterparadis

The sims 3 Semesterparadis (Island Paradise) är ett spel som släpps om 3 dagar (27 juni 2013) och alla simsare där ute, vi sitter och väntar på att detta semesterspel ska kunna köpas i butikerna, då kommer vi springa dit och haffa första bästa kopia utav det som vi får tag på (om man inte förbeställt det!), springa till kassan, betala och springa hem för att instrallera det! Men redan nu har vi fått reda på massvis om detta spel, genom sneak peaks.
 
I det nya spelet Semesterparadis kommer du få chansen att ge dina simmar en oförglömlig semester på ett femstjärnigt hotell, i sin egen husbåt eller på ett skruttigt hotell. Du kan köra runt bland öarna med din scoter, snorkla under vattnet, hitta grottor, gömda öar och till och med bli en sjöjungfru. 
(Bilder från thesims.com)
 
Simsfans har skapat en karta över den nya staden Island Paradiso som vi kommer få uppleva i det nya spelet. Kartan och länken kommer ni till när ni klickar på bilden!
(Jag äger inte kartan, har inte gjort den, den är från Simfans.de och de äger den)
Vill du veta hur snorkling-funktionen kommer funka i spelet? kolla in live-broadcoasten här!
 
Oficiell trailer:
 

Kommentarer
SOFIA säger:

Åh vad roligt, det var såå länge sen jag spelade sims haha :D
Kika gärna in på min blogg ifall du har lust!
Kram

2013-06-25 | 16:33:36
Bloggadress: http://sofiasticated.blogg.se
Victoria säger:

Vad roligt att höra vad du tycker, blir så glad. Själv är mina favoriter i förra inlägget med bilder på henne.

Ååå The Sims var inte igår jag spelade.

2013-06-25 | 16:43:16
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback