Nedladdningstips (Exchange): Ö-värld

Tittade runt lite på se.thesims3.com's hemsida och i exchange, så tänkte jag att: "Ja, en ny värld skulle jag behöva!". Tittade runt lite på olika världar, finns inte så många att välja på i exchange (undra varför det aldrig finns det?). Jag brukar ofta inte ladda ner världar från Exchange eftersom att världarna där ofta brukar vara slarvigt gjorda och ingenting att se på alls, men så hittade jag denna Ö-världen!
Helt underbart vacker tycker jag och vet ni vad det bästa är? Den tar inte alls långt tid att ladda, går på några sekunder!
 
Vattenfallet ska de har kredit för, det var ubersött! Inte så äkta dock...
 
Ett stort minus var husen på ön, visst, folk kanske tycker att det är snyggt att ha det som en liten "semester-ö" men man vill väl ändå ha väggar runt... eller?
Ett stort minus var iallafall att det inte finns människor där, så du måste placera dina egna där, MEN då får du ju möjlighet till att skapa en liten egen värld!
 
Jag tänker iallafall mest använda denna ön till att designa min egen stad som jag vill, för här finns mycket utrymme och plats för egna kreationer (Vilket det inte finns i, EA's städer!)
 
Vill du ladda ner denna staden? Tryck på knappen här nere.
 
 
 
 
 

Kommentarer
InsaneSim säger:

Fin värld du hittade!

2013-06-15 | 11:48:49
Bloggadress: http://insanesim.bloggplatsen.se/
Emma Olofsson säger:

Bra blogg!:)

2013-06-16 | 21:35:08
Bloggadress: http://fotonavemma.blogg.se/
Alexsandra säger:

Det är skit kul med sims, bra blogg! :D

2013-06-16 | 23:20:18
Bloggadress: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se
Ebba säger:

Ååå villken fin ö och jag tyckte att det inte fanns några simmar där var bra då får man skapa själv :)
Men jag brukar inte ladda ner så mycket och fanta skrev att det var osäkert där där jag inte kan stava :) men jag tror du förstår är världen säker utan massa konstiga virus och sånt?

Svar: Tyckte jag med! :)Om man laddar ner från Exchange (se.thesims3.com's nedladdningssida), så ska det inte vara några problem!
Jag har inte märkt någonting sånt!
Lii Ahlin

2013-06-28 | 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback