En dag kvar till The sims 3 Semesterparadis!

(Bilder tagna ifrån The sims-facebook sida)
Nu är det bara en dag kvar till the sims 3 semesterparadis sätts i butikerna! Och trots att det fortfarande är en hel dag kvar innan det släpps så vill jag redan nu säga till er bloggläsare att jag inte kommer få spelet på ett rätt bra tag. Och Ja, jag dör lite på insidan varje gång jag ser någon med sitt nya simsspel! Anledningen till detta är att jag helt enkelt är en fattig student, detta är mitt sista år på gymnasiet och jag behöver spara alla pengar jag får in till studenten, så ni kommer få leva med att jag inte kan visa er några exklusiva bilder från spelet för er som inte fått det än!
Men jag kommer fortfarande uppdatera som vanligt, och hoppas att ni har överseende med detta! :)

Kommentarer
△ ida. säger:

har förhandsbokat det ofc!! :'DDD eller min snälla pappa hihi, han vet min kärlek till sims asså :'DDDDDDD dock så är jag inne i en hinner-inte-spela-sims-och-orkar-inte-för-min-dator-har-damp period nu hahha, eller jag hinner nog nu, kanske, det är ju sommarlov ;) men min lilla älskade laptop sjunger på sina sista noter asså hahah, meeeeen, ska köpa en ny, macbook helst, eller ja, det ska bli en macbook ;) som jag bara ska surfa på och sånt sen ska jag ha kvar denna och rensa ut den på allt förutom sims och dammsuga den så kan jag ha den till att spela sims på så länge den orkar haha! så smart jag är :'DD
sv; åh tack så jättemycket!! :'DDD det värmer verkligen! c: kram

btw! hoppas du kan köpa semesterparadis så snabbt som möjligt! ;}

2013-06-26 | 18:56:57
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du mail? (Det är bara jag som kan se den!)

Har du en blogg? (Annars lämnar du denna ruta tom)

Kommentar/Fråga till inlägget:

Trackback